Voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Joosje Bakker - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Joosje Bakker - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Joosje

Blijf op de hoogte en volg Joosje

22 Juni 2015 | Nederland, Enschede

Als het goed is, zit mijn laatste tentamen van dit jaar erop en met nog alleen een projectpresentatie te gaan, komt mijn langverwachte reis naar Malawi toch wel heel erg dichtbij. Vorig weekend heb ik een uitgebreid voorbereidingsweekend gehad, waarin ik ook mijn reismaatje Dominique heb ontmoet. Samen zullen we 6 weken vrijwilligerswerk gaan doen in een kinderopvang en speeltuin in Chembe, waarna we nog 2 weken gaan rondtrekken door het land.

Middels deze blog wil ik jullie, als het internet mee zit, op de hoogte houden van mijn avonturen in Malawi. Ik vraag me wel af hoe vaak dit me gaat lukken, aangezien het internet daar nogal slecht en sloom schijnt te zijn. Maar ik zal mijn best doen. Anders mag je me ook sms'en, maar ik krijg daar wel een ander nummer, dus die kan je tegen die tijd aan mij vragen!

Hoe dan ook, ik kijk ontzettend uit naar deze reis en kan ik niet wachten tot ik in het vliegtuig zit. Al moet ik stiekem ook nog wel het een en ander regelen in Nederland, dus is het misschien maar goed dat ik nog een aantal vrije dagen voor de boeg heb om dit te regelen.
Wil je op de hoogte worden gehouden van mijn avonturen, vergeet je dan niet aanmelden voor de mailinglist, volgens mij ergens links in beeld als je dit leest!

Liefs en TIONANA [tot ziens],
Joosje


  • 22 Juni 2015 - 19:31

    Marike:

    Goede start, meid! Heel veel plezier!
    Ndimakukonda.

  • 02 Juli 2015 - 07:38

    Caroline:

    Hee Joosje, Maak er een mooie tijd van ! Liefs, Caroline.

  • 06 Juli 2015 - 15:04

    Anja:

    Heel veel plezier. Voorzichtig zijn maar vooral geniet en maak mooie herinneringen. Tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joosje

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 14373

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 20 Februari 2018

Azië 2017

02 Juli 2015 - 30 Augustus 2015

Malawi 2015

Landen bezocht: