Thuiskomst - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Joosje Bakker - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Joosje Bakker - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Door: Joosje de Bakker

Blijf op de hoogte en volg Joosje

30 Augustus 2015 | Nederland, Deventer

En dan zit ik weer in de tuin bij mijn ouders, alsof het allemaal een grote droom is. De tijd ging veel te snel het voelde eerder als twee weken dan als twee maanden, maar gelukkig genoeg foto's als bewijs dat het echt geen droom was en daadwerkelijk twee maanden heeft geduurd.
In Lilongwe was niet veel te doen, al was het wel leuk wat rond te struinen over de markt. Door de familie die ik heb ontmoet in Kuti zijn we heerlijk relaxed op het vliegtuig gezet. En de reis naar huis toe verliep ook soepel! Heerlijk om mijn ouders weer in hun armen te vallen en tien minuten naar thuiskomst in Deventer stonden de eerste vriendinnen al op de stoep als verrassing. Wat een thuiskomst, heerlijk om zulke mensen om mij heen te hebben! Morgen begint de studie weer, dat gaat echt wel even wennen zijn, maar ja bachelor 3 roept...
Een ding is zeker het was een ervaring om nooit te vergeten, nu maar alle foto's gaan uitzoeken voor een fotoboek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joosje

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 14362

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 20 Februari 2018

Azië 2017

02 Juli 2015 - 30 Augustus 2015

Malawi 2015

Landen bezocht: